Re: Acer i co dalej

Autor: aladin07 <aladin07_at_go2.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 09:19:47 MET

> To ironia? Opinie nt. Acer są w ogromnej większości bardzo negatywne
> (moja również). Dobrze o nich mówi tylko garstka szczęściarzy i ci, którzy
> nie mieli porównania z modelami innych producentów.

fakt faktem ze nie mialem okazji korzystac z innych producentow ale
nie moge powiedziec jakos zlego zdania na te komputery
wprawdzie wymieniono w moim nagrywarke - na szczescie bez
koniecznosci wysylki calego kompa i mialem zle nagranego windowsa
na poczatku - cos sie ciagle chrzanilo - wyzerowalem dysk i juz od
poltora roku hasa az milo
mysle ze za cene acera nie mozna wymagac jakosci toshiby czy IBMa

sadze ze cena odzwierciedla jakosc, ale mi jakos ona nie przeszkadza