Re: Acer i co dalej

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 07:14:13 MET

bombel napisał(a):
> bardzo dziękuję za opinie na temat Acerów
> ale teraz to jestem dokładnie głupi bo padł mi ekran

To ironia? Opinie nt. Acer są w ogromnej większości bardzo negatywne
(moja również). Dobrze o nich mówi tylko garstka szczęściarzy i ci,
którzy nie mieli porównania z modelami innych producentów.

> jak mi go w serwisie
> zrobią to nalezało by go tak eksploatować aby jeszcze ze 2 razy coś padło i
> wtedy podziękować ,a za odzyskaną kasę kupić coś innego ,bo inaczej przejdzie
> gwarancja i dalej kredki

Wątpię, czy ktoś na to pójdzie.

> to chyba trzeba się skupić na zajechaniu nagrywarki a Może mi coś podpowiecie?

Uczciwość Ci na to pozwala?
Jak naprawią - po prostu sprzedaj.

> nawiasem mówiąc ten acer (3610)512 1GB był za 3333 zł

3333 zł w błoto.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: