Re: AMD Barton - co to za seria?

Autor: siny <say4_at_gazeta.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 01:46:05 MET

Użytkownik "Wojtek H." <wwwojtek1@_BLOKADA_go2.pl> napisał w wiadomości
news:eneogu$dp0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> 1833MHz
> (jest w bardzo korzystnej cenie, bo po znajomości)
> Oznaczenia tego procesora są następujące:
>
> AXDA2500KV4D
> (czyli FSB 333MHz, 512kb cache L2, 1.65V rdzeń)

> Y901787L30810
> (z tego tyle wiem że batch 810, czyli całkiem beznadziejny)
>
> AQYFA0349WPFW
> (tu udało mi się rozszyfrować 49 tydzień produkcji i ponoć niezła jest
> seria)
>
> Moje pytania są nastepujące:
> Czy ktoś moze mi cokolwiek powiedzieć na temat podkręcania na standartowym
udalo mi sie go podkrecic programem tuneup (w plytach gigabyte) do 2000mhz
(praca stabilna caly czas) powyzej juz roznie
> Czy ten procesor jest wogóle wart zainteresowania?
nie jest to demon szybkosci jak na te czasy ale ja jestem zadowolony-zalezy
co chcesz na nim robic
> Jeżeli się nie da kręcić, to i tak będzie ten procek szybszy od obecnego,
> więc odczuję różnicę.
>
> Reszta podzespołów to:
> Sempron 2200+@1750MHz 9x195Mhz, wg cpu-z napiecie 1.712v
> 2x512MB Kingston CL3 (synchronicznie, 3-2-2-7 CR1)
> Gigabyte GA7N400SL
> (brak możliwości zmiany mnożnika, vcore; tylko zmienne FSB, timingi i CPU
> Interface)
> Chieftec 350W
> przyzwoite chłodzenie miedziane
>
> Pozdrawiam, Wojtek H.
u mnie to hula z pamieciami kingstona 2razy po 512mb i na zegarze 400mhz
(ten procek obsluguje 400mhz)