AMD Barton - co to za seria?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 00:05:25 MET

Witam.
Jutro stanę się właścicielem zabytkowego procesora AMD Barton 2500+ 1833MHz
(jest w bardzo korzystnej cenie, bo po znajomości)
Oznaczenia tego procesora są następujące:

AXDA2500KV4D
(czyli FSB 333MHz, 512kb cache L2, 1.65V rdzeń)

Y901787L30810
(z tego tyle wiem że batch 810, czyli całkiem beznadziejny)

AQYFA0349WPFW
(tu udało mi się rozszyfrować 49 tydzień produkcji i ponoć niezła jest
seria)

Moje pytania są nastepujące:
Czy ktoś moze mi cokolwiek powiedzieć na temat podkręcania na standartowym
napięciu do wartości 3200+ ?
Czy ten procesor jest wogóle wart zainteresowania?
Jeżeli się nie da kręcić, to i tak będzie ten procek szybszy od obecnego,
więc odczuję różnicę.

Reszta podzespołów to:
Sempron 2200+@1750MHz 9x195Mhz, wg cpu-z napiecie 1.712v
2x512MB Kingston CL3 (synchronicznie, 3-2-2-7 CR1)
Gigabyte GA7N400SL
(brak możliwości zmiany mnożnika, vcore; tylko zmienne FSB, timingi i CPU
Interface)
Chieftec 350W
przyzwoite chłodzenie miedziane

Pozdrawiam, Wojtek H.