Re: AMD Barton - co to za seria?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__NOSPAM_go2.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 07:55:36 MET

Użytkownik "siny" napisał w wiadomości
> udalo mi sie go podkrecic programem tuneup (w plytach gigabyte) do 2000mhz
> (praca stabilna caly czas) powyzej juz roznie

Hmm... no to zobaczymy. Bo chciałbym zachować ustawienia magistrali takie
jak mam obecnie, czyli FSB 390 i raczej nie chciałbym schodzić niżej, ze
względu na wydajność pamieci.

> Czy ten procesor jest wogóle wart zainteresowania?
> nie jest to demon szybkosci jak na te czasy ale ja jestem
> zadowolony-zalezy co chcesz na nim robic

Oczywiście ze nie jest, bo to taki sam zabytek jak reszta mojego sprzętu.
Ale mam okazję nabyć go bardzo tanio, a na nową platformę nie mam szans.
Praca głównie przy grafice (Photoshop, Autocad), trochę starych gier,
programowania obiektowego, obróbki muzyki i klasycne www, office, filmy...
No i oczywiście trochę zabawy w o/c, na tyle na ile pozwoli reszta PC.
Obecny Sempron zaczyna dostawać zadyszki, mimo że mam szybki dysk (Samsung
250GB SATA) i 1GB ram.

> u mnie to hula z pamieciami kingstona 2razy po 512mb i na zegarze 400mhz
> (ten procek obsluguje 400mhz)

Mam nadzieję że też uda mi się go puścić na 11x200 synchronicznie z
pamięciami.

Pozdrawiam, Wojtek H.