Re: NAS dla domu

Autor: marclon <marclon_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 22:16:27 MET

daxus napisał(a):
> Mogę coś poradzić, bo też chciałem mieć dysk sieciowy (i mam)
> Zakupiłem w końcu obudowe AKASA Integral LAN przez allegro za 160zł
> Funkcje obudowy :
> - wejscie przez USB i LAN bezposrednio do switcha
> - obsluguje dyski do 320GB ATA
>
> Uzywam tej obudowy z osobno dokupionym dyskiem Seagate ATA 320GB.
> Konieczne jest instalowanie sterowniko NDAS, co nie jest problemem.
> Dysk jest widziany przez system jako NORMALNY dysk, jakby był
> zainstalowany wewnątrz komputera.
> Dysk nie wyłącza sie sam nigdy, można ręcznie na obudowie go wylaczyc.
> [...]

No tak troszke poczytalem i niestety w chwili obecnej jest podstawowy
minus tej obudowy - cena ~290PLN jak za ta funkcjonalnosc to duzo. Czy
za 160 PLN kupowales juz wersje Akasa Integral Lan P2 3,5' czy tez byla
jakas wersja P1? Przy tej cenei lepszym rozwiazaniem chyba jest Argosy
363N bo oferuje zwykla sambe i FTP (tylko ze nie moge znalezc nigdzie
recenzji tego urzadzenia)

Pozdr
Marcin