Re: NAS dla domu

Autor: daxus <daxus_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 22:29:01 MET

marclon napisał(a):

> No tak troszke poczytalem i niestety w chwili obecnej jest podstawowy
> minus tej obudowy - cena ~290PLN jak za ta funkcjonalnosc to duzo. Czy
> za 160 PLN kupowales juz wersje Akasa Integral Lan P2 3,5' czy tez byla
> jakas wersja P1? Przy tej cenei lepszym rozwiazaniem chyba jest Argosy
> 363N bo oferuje zwykla sambe i FTP (tylko ze nie moge znalezc nigdzie
> recenzji tego urzadzenia)
>
> Pozdr
> Marcin

Zgadzam sie, 290zł to za drogo za tą obudowę, nie ma wyjścia przecież
poza siec lokalną bez udziału komputera (brak FTP). Ale ja kupilem nową
  za 160zł na allegro, niedawno widziałem poszła za 150zł.
Teraz widze jej nie ma, ale chyba chwilowo. Kupiłem wersje P2, nie wiem
czemu tak tanio, ale była oryginalnie zapakowana, pachnąca nówka :)
W Polsce nawet jak są tanie, to takie rzeczy ciężko schodzą.

Gdzieś kiedyś chyba znalazłem recenzję tej Argosy na zagranicznych
stronach, ale teraz już nawet nie pamiętam co tam pisali.
Jedno jest pewne, najtańsza z NDAS jest właśnie AKASA INTEGRAL P2 LAN
oraz Welland (na allegro jest)
a z TCP/IP ten model Argosy.
Przeszukałem kiedyś e-bay i sklepy, nic taniej się nie dostanie.

Pozdrawiam
daxus