Re: NAS dla domu

Autor: daxus <daxus_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 22:10:46 MET

marclon napisał(a):

> Rozumiem ze jednoczesnie moze z dysku czytac/pisac wiecej niz jeden
> klient (oczywiscie przy zalozeniu ze zna kod read/write). Chcialbym zeby
> byl to dodatkowy dysk dla laptopow w ktorych nie chce zmieniac dyskow.
>
> Jak z transferami? Mozna wycisnac przynajmniej 10 MB/s?
>
> pozdr,
> Marcin
aha, zapomnialem dodac, ze obudowy uzywam wlasnie m.in. do laptopa w
domu. Jest to bardzo wygodne, w domu mam laptopa z GIGAntycznem dyskiem
hehe.
Próbowalem tez podpinac pod USB, oczywiscie transfery są o wiele
większe, opłaca sie to wtedy jak chcesz przerzucić np 20GB, potrwa to
4xkrócej, chociaż przez sieć 100MB powinno sie przeslac w 25minut
tylko-takze znosnie.

daxus