czy coś mogło ulec uszkodzeniu?

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 20:06:28 MET

Mam płytę Asus P5W DH Deluxe. Komputer był w serwisie; po odbiorze
zauważyłem dość wyraźne, punktowe wgniecenie (jakby komuś upadło z pewnej
wysokości dośc ciężkie narzędzie) na tej ładnie wypolerowanej pokrywie na
chipsecie Intela xxCH7 (są takie dwie - złotawe, z logo Asus: ta górna -
patrząc gdy płyta stoi pionowo, to i975X).

Komputer działa, ale boję się czy coś nie uległo uszkodzeniu. Nie znam się
zupełnie na tych układach - czy ta wypolerowana pokrywa to tylko ozdoba, czy
też pełni ona jakaś rolę? Czy pod nią jest jakaś szczelina, która mogła
zamortyzowac uderzenie - czy też raczej można się spodziewać, że jego skutki
przeniosły się także pod spód? Czy grozić to może awarią w przyszłości?

Szukam upewnienia się, bo nie chcę robić z igieł wideł - ale z drugiej
strony, serwis uszkodził, więc....