Dziwne zamykanie systemu w notebooku

Autor: Anakin <walesa_p_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 20:07:46 MET

Witam

Zauważyłem u kumpla na notebooku HP500 dziwne zamykanie systemu Windows XP
Pro (ServicePack2). Mianowicie jak trwa zamykanie systemu i informacja jest
podana na lcd, to pod koniec zamknięcia i wyłączenia się parkuje dysk
twardy, po czym po sekundzie włącza się ponownie aby przez kolejną sekundę
coś zapisać i parkując wyłącza zupełnie kompa. Nie byłoby nic dziwnego gdyby
ie to wyłączanie się dysku i jego ponowny rozruch przed wyłączeniem się
kompa. Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim ? Na wiele komputerów z
którymi miałem do czynienia takie coś widziałem 1 raz. Czy ktoś może
wiedzieć co może być powodem ?

Pozdrawia
Anakin