Re: Zamiana Celeron 500 na P III 800 na p³ycie Abit BE6-II

Autor: Henry\(k\) <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 18:57:39 MET

U¿ytkownik "luger" <luger69@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:1167754222.131339.162810@v33g2000cwv.googlegroups.com...

>No w³a¶nie.Nie zwróci³em uwagi na to,¿e musi byæ inna
>przelotka.Wtedy nie widzia³em ró¿nicy.
>Teraz ju¿ widzê i trochê siê naumia³em.W tej chwili licytujê
>odpowiedni± przej¶ciówkê FC-PGA na Allegro.Ma ustawienie zworek na
>Coppermine.To tutaj:
>http://www.allegro.pl/show_item.php?item=154107291
>Jak siê oka¿e,¿e ten mój PIII to nie jest Coppermine to mnie szlak
>trafi.

Wiêc kup takie co¶:
http://www.allegro.pl/item145128336_przejsciowka_slot1_socket370_fcpga_ms6905.html
Ja mia³em, chodzi³o w tym wszystko co wsadzi³em
Zapytaj sprzedawcê, mo¿e ma jeszcze sztukê.
Jest to podstawka MicroStar MS-6905 wa¿ne aby jej wersja by³a od 2.0 w górê
(np. 2.01, 2.3)

--
Henry(k)
Mail <-> Rot13