Re: Zamiana Celeron 500 na P III 800 na płycie Abit BE6-II

Autor: luger <luger69_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 17:10:22 MET

Henry(k) napisał(a):
> Użytkownik "luger" <luger69@wp.pl> napisał w wiadomości

> uuu no to tak trzeba było od razu... że nie pomyślałem o tym ;-)
> Sam jak kupowałem to zwracałem uwagę wtedy.
>
> --
> Henry(k)
> Mail <-> Rot13

No właśnie.Nie zwróciłem uwagi na to,że musi być inna
przelotka.Wtedy nie widziałem różnicy.
Teraz już widzę i trochę się naumiałem.W tej chwili licytuję
odpowiednią przejściówkę FC-PGA na Allegro.Ma ustawienie zworek na
Coppermine.To tutaj:
Jak się okaże,że ten mój PIII to nie jest Coppermine to mnie szlak
trafi.
Dodam,że dzięki tej rozmowie podkręciłem Celerona na 563
MHz,więcej się nie da.
Magistrala na 75 i napięcie procka 2,10 V,bo przy standardowych 2V
wieszał się system.