bluetooth i problem

Autor: jazz <jazzhany_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 18:52:33 MET

zainstalowałem moduł bluetooth na USB model ES-388 niby wszystko
działa ok ale tylko do ponownego uruchomienia komputera (system XP pl)
niby sterowniki sa zainstalowane poprawnie a system nie widzi
urządzenia jeśli w czasie startu systemu Bluetooth USB adapter
znajduje sie włożony do portu USB ,poprawnie go rozpoznaje jeśli
wyciągnę go i włożę ponownie do portu USB jak system jest uruchomiony.
sterowniki najnowsze IVT BlueSoleilTM standardowe na tych
dostarczonych z Bluetooth to samo , nie wiem jak rozwiązać problem
,dziwne zeby za kazdym razem trzeba było wkładać i wyciągać bluetootha
z portu tym bardziej ze mam kompa schowanego w biurku i musze go
wyciągać za każdym razem ..