Re: Nagrywanie dvd

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 18:06:32 MET

Vituniu napisał(a):

> - sesja / plyta powinny zostac zamkniete,

Lekarstwo: Zamknięcie sesji. :) Z tym, że czytnik może też nie lubić np.
samego faktu, że są dwie sesje na płycie.

> - czytnik nie lubi "plusow",

Lekarstwo: Nagrywanie na minusach, lub bitsetting do DVD-ROM. :) Jeśli
to faktycznie odtwarzacz z DivXem, to trudno mi sobie wyobrazić jednak,
że plusów nie lubił... To była przypadłość starych stacjonarnych DVD...
Dzisiaj nawet -RAM czytają (jak mój Panasonic), a nawet PD można podpiąć
czasem.

> PS: jestes pewien, ze to powinno trafic na grupe o PeCetach??

Jeśli idzie o nagrywanie płyty to IMHO kwalifikuje się pod tematykę. :)

# /George Orwell - Rok 1984/