Re: literki dysków podzas instalacji XP

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 18:00:05 MET

Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 2 styczeń (wtorek),
 znalazłem donos TW *ToMasz*,
 o treści cytowanej poniżej:

> PS partycja jest w facie, i w dosie, konsoli odzyskiwania xp - partycje
> ma literke C. Podczas tworzenia również dostaje literke c. dopiero po
> uruchomieniu kompa PO instalacji zmienia sie na G

Uruchom kompa z dyskietki startowej np. Win98 i po uruchomieniu
nieśmiertenego dosta wklep fdisk. W nim usuń wszystkie partycje, łącznie z
partycją aktywną. Restart i ponownie w fdisku utwórz jedną partycję aktywną
o zadanej wielkości. Powinno pomóc.

--
...:::WISKOLER:::...
- Stirlitz, jesteście Żydem! - stwierdził nagle Müller, gdy standartenfurer