literki dysków podzas instalacji XP

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 17:40:09 MET

witam
moze lekki OT ale spróbuje
miałem problemy z dyskiem, cos mu śfirowało, system padł i juz niewstał.
 tzn ładował sie w niekonczonosc. podłączyłem dysk do innego kompa zeby
odzyskac dane dysk (partycja startowa)dostał literke G - odzyskanie
danych udało sie w 100%.

wkładam dysk do kompa w którym był, instalator XP automatyczna naprawia
- wszystko OK poza hasłem - w kompie dokonano zmnan sprzetu - masz 3 dni
na reaktywacje! iii okazuje sie ze system jest na dysku G!!!!

no to jeszcze raz, instaltor XP - usun wszystkie partycje, (no bo juz
mam zgrane wszystko z dysku w innym kompie) utwórz JEDNĄ partycje
PRIMARY, (na szybko 10 giga) instaluj system. wszystko instaluje sie OK
poza hasłem - w kompie dokonano zmnan sprzetu - masz 3 dni na
reaktywacje! PArtycja systemowa ma literke G. Słuze scrennshotami.
Oczywiscie przez: mój komputer/zarządzaj/magazyny/dyski/zmien litere -
nieda sie bo.... niemozna zmienic litery dysku systemowego....

Jak to naprawic? Gdzie dysk/windows przechowuje takie informacje?

Pozdrawiam
ToMasz

PS partycja jest w facie, i w dosie, konsoli odzyskiwania xp - partycje
ma literke C. Podczas tworzenia również dostaje literke c. dopiero po
uruchomieniu kompa PO instalacji zmienia sie na G