Re: Centrion czy to sie opłaca?? Jaki laptop kupic?

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 15:27:27 MET

adidasmm@gazeta.pl napisał(a):
> Chciałbym kupic sobie laptopa, bo moj poprzedni okazal sie nienaprawialny;)
> W zwiazku z tym mam pytanie czy procesor Centrino oprocz ciut dluzszego
> czasu dzialania na baterii i ok 30% lepszej wydajnosci jest wart swojej
> ceny??

1) Włącz MIME: http://www.grush.one.pl/mime/

2) Nie ma procesora Centrino. Procesor to Pentium M, a Centrino
    to technologia.

3) A te cechy według Ciebie *nie* są warte większej ceny? ;)

> Bo porownujac ceny laptopow z Centrino i Celeron jest znaczna roznica,a w
> sumie nie zalezy mi na strasznie dlugim czasie dzialania mysle ze 2,5 godz
> wystarczy, bo i tak wiekszosc czasu dziala na zasilaczu.

2.5 h to akurat średnia dla maszyn z Pentium M.

Tylko te droższe notebooki z Celeronami mają więcej niż 1.5 h.

> Ale wazna jest dla mnie bezglosna praca, wiem ze od czasu do czasu
> wentylatorek musi sie zalaczyc. Mialem wczescniej laptopa Actina Hunter i
> tam wentylator byl troche denerwujacy.

No i w Celeronie M wentylacja przy małym obciążeniu maszyny
będzie chodziła niewątpliwie dłużej, niż w Pentium M (a więc
i głośniej).

> Wstepnie wybralem marki ktore by mnie interesowaly- HP, Toshiba, Asus, Ibm,
> cena 2500-3000zl. Po przegladnieciu ofert na allegro znalazlem pare fajnych

Zakres cenowy dosyć niski wybierasz. Toshibę bym raczej wykluczył,
tanie Toshiby mają fatalnie krótki czas pracy na bateriach.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |