Re: Centrion czy to sie opłaca?? Jaki laptop kupic?

Autor: <adidasmm_at_gazeta.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 16:36:59 MET

Witam
> 3) A te cechy według Ciebie *nie* są warte większej ceny? ;)

> 2.5 h to akurat średnia dla maszyn z Pentium M.

No to na bank nie kupie laptopa z Pentium M, ponieważ Actina Hunter
wytrzymywała mi miedzy 2 a 2,5h na baterii 4000

> Tylko te droższe notebooki z Celeronami mają więcej niż 1.5 h.

> No i w Celeronie M wentylacja przy małym obciążeniu maszyny
> będzie chodziła niewątpliwie dłużej, niż w Pentium M (a więc
> i głośniej).

Ibm,

> Zakres cenowy dosyć niski wybierasz. Toshibę bym raczej wykluczył,
> tanie Toshiby mają fatalnie krótki czas pracy na bateriach.

No doszedlem do wniosku ze laptop ASUS F2HF za 2400 w zupelnosci mi
wystarczy, bateria jest wielkosci jak w poprzednim.
Wiem ze moze bedzie glosniejszy niz na Pentiumie M ale dla mnie 600zl
roznicy to zdecydowanie za duzo jak na cichsza prace. Zreszta z ta cisza to
tez jest roznie, mialem do czynienia z Hp nx8220 i wentylatorek tez dzial,
cicho bo cicho ale dzial caly czas.
Pozdrawiam Mateusz