Re: Czujnik temperatury

Autor: gg <dddd_at_ddd.d.>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 15:26:04 MET

Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]"@poczta.wp.pl> napisał w
wiadomości news:endn8n$opo$1@atena.e-wro.net
> Witam. Szukam czujnika temperatury w rozsądnej cenie...
> Co by mnie interesowało:
> - możliwość bezpośredniego wpięcia się do sieci LAN
> - ew. podłączenie przez USB/COM
> - możliwość integracji ze środowiskami monitoringu
> (np. generowanie trapów, sianie do sysloga, etc.)
>
> Spotkał się ktoś z czymś takim?
> Chcę monitorować pomieszczenie i w czasie rzeczywistym uzyskać
> informację o przekroczeniu ustalonych limitów...

http://www.linuxfocus.org/Polish/November2003/article315.shtml

Mam zrobione na czymś takim monitorowanie temperatury szafy w serwerowni.
Układ podpięty jest do portu RS232 i mieści się we wtyczce rs232 (na
pająka). Można podłaczyć wiele czujników, podpiąć pod mrtg, wysylać smsy
na komórkę albo e-mail - wszystko co sobie wymyślisz pod linuksem.

Pojedynczy czujnik kosztuje < 10zł koszt pozostałych części to ca 5zł.

--
pozdrawiam
P.