Przejściówka LPT->USB nie działa

Autor: <jarekmaj_at_poczta.fm>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 15:09:43 MET

Witam. Postów jak wyżej jest bardzo dużo. Ale u mnie test tak: mam
drukarkę laserową monochromatyczną Panasonic KX-P6300 z portem LPT i
nowy notebook w którym są oczywiście porty USB. Kupiłem za radą
grupowiczów przekściówkę LPT na USB. Ponieważ mam windęXP, to
system automatycznie wykrył kabelek jako uniewrsalną drukarę USB. We
właściwościach drukarki zmieniłem port docelowy z LPT1 na
USB001.... i nic cisza. Ani drgnie. W pasku zanań drukarki, jak
włączę jakiś wydruk, mam informację, że drukowanie w toku ( np.
że poszło 64/128 kb) ale fizycznie drukarka ani drgnie. Na drukarce
są świarełka inoformujące o jakimś błędzie - ale świeci się
lampka zielona, czasem mruga, tzn. że nie ma błędu przesyłania. Raz
tylko udało się, jak w ustawieniach drikarki włączyłem wydruk
strony testowej to po jakichś 5 minutach(!!) drukarka wydrukowała tą
stronę. Nigdy więcej mi się to nie udało i w dodatku próba ta
udała się na kompie stacjonarnym, gdzie podłączyłem Panasonica
przez tą przejściówkę . Na innych komputerach też podobnie się
dzieje. Może niestety nie działa z tą drukarką. Nie próbowałem z
inną, bo po prstu nie mam.

Pozdrawiam JarekM