Re: awarie ekranów w laptopach

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 22:49:49 MET

Jacek napisał(a):
> Obudowy dzisiaj sprzedawanych acerow niczym nie ustepuja tanim HP czy
> Toshibom, sprawdzalem przed kupnem w MM. Mam acera i o dziwo jestem
> zadowolony.

Jakość obudowy można ocenić po co najmniej kilku miesiącach użytkowania.

> Nie musze googlac, mam acera. Obiegowe opinie sa nudne i nieprawdziwe.

Takie są też moje osobiste doświadczenia oraz osób z którymi mam kontakt.

> Jak bede nim rzucal to owszem, ale wiesz mam w firmie jeszcze kilka
> acerow i farba nie zeszla pomimo ze pracownik codziennie go wozi i stuka
> na nim po 8 godzin. Jesli sie rozkraczy za 2 lata to kupie nowy sprzet i
> juz ten zarobi na siebie a kosztowal 1/2 IBM.

Jeśli takie są Twoje doświadczenia ze sprzętem Acer to życzę Ci szczerze
aby się nie zmieniły i żebyś nie musiał mi przyznawać racji.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: