Re: Cicha nagrywarka DVD

Autor: ble <nienamaila_at_go2.pl>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 21:50:25 MET

Atlantis wrote:

> A można zapytać jaka wersja firmware? Najnowszy?
Orginalna czyli bardzo stara. A z aktualizacja mzoe byc problem bo robia
tylko na win oprogramowanie do liteon po za tym slyszlaem o przypadka
uszkdozenia nagrywarki wgrywajac nowy FW(w sumie nie tyle uszkodzenia co
nagrywarka gorzej dzialala niz przed).

> Druga sprawa: Używasz plusów czy minusów? To BARDZO ważne jeśli chodzi o
> LiteOny, przynajmniej z tamtego okresu, nie wiem jak teraz. Jakoś lepiej
> szło im nagrywanie +R, przy minusach zdarzały się problemy.
Zwykle +R ale ostatnio -R i jest to samo.

> Masz LiteOna, te nagrywarki bardzo dobrze nadają się do testowania. Zrób
> test nagranego nośnika pod CD-DVD Speed lub KProbe. Zrób screena i wrzuć
> na jakiegoś imageshacka. Jeśli nie masz najnowszego FW wgraj go i ponów
> test. Możesz też w ten sposób próbować szukać jakiegoś dobrego nośnika. ;)

Zeby zrobic te testy musialbym przeniesc nagrywarke do jakiejs maszyny z
windowsem, a to raczej problematyczne(moze kiedys jak bede miec czas to
przeloze do jakiejs innej maszyny).

> Jednak na dobrą sprawę nagrywarki są dzisiaj śmiesznie tanie. Nie wiem
> jak z głośnością (mój Litek jest niesamowicie cichy), ale jakoś nigdy
> nie zwracam na to uwagi.
Moj to prawdziwa kosiarka, wszystko wpada w drgania gdy ona startuje.

> Przecież przy oglądaniu filmów i tak porządny
> napęd nie rozpędza się na maxa, a jeśli nawet to robi, to można go
> programowo spowolnić.
Niby tak:P

> SATA to praktycznie kilka modeli, w tym chyba Samsung, których to
> nagrywarek też radzą unikać. ;)
Na sata mi nie zalezy tak napisalem jakby jakis wspanialy model byl tylko na
sata.

Jak co system to linux wiec jesli znasz jakies oprogramowanie do FW do
liteona ktore na tym ruszy no ewentualnie odpwoiedniki tych programow do
testow plyt to napisz.