Re: awarie ekranów w laptopach

Autor: Jacek <scfdc_at_csfs.dd>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 18:22:52 MET

Felix napisał(a):

> I nie zraza Cie fakt, ze w ogole doszlo do koniecznosci naprawy?

To nie ja naprawialem tylko znajoma, moj acer dziala ok. Pdobnie jak 3
inne acery ktore sa w firmie codzinnie na chodzie.

> Podejrzewam, ze nigdy nie miales naprawde dobrego, drogiego notebooka i
> wydaje Ci sie, ze placi sie tylko za "logo firmy".

Mialem della ktory w polsce uwazany jest za cud a w USA to taka zabawka
jak u nas VOBIS.

> Patrz, a jednak Ci "glupcy" jednak kupuja notebooki innych firm i wola
> "przeplacic".

Glupcy? Jesli masz kase to kupujesz drozej jak nie masz bogatego tatusia
  to stac cie na acera. Przejdz sie do MM i pomacaj plastik Toshiby, HP
tak samo ugina sie jak w acerach.

> Zycze dalszego milego samopoczucia. Zawsze przeciez mogles jeszcze kupic
> Mediona ;-)

;) Moglem tez wdepnac w IBM ktory ostatnio musial zostac odeslany bo sie
rozkraczyl znajomemu.