Re: awarie ekranów w laptopach

Autor: ptaszeek <zapytaj_at_mnie.pl>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 19:34:54 MET

> To chyba najbardziej awaryjny sprzęt jaki jest tylko dostępny na rynku.
> Padają jak muchy, jakość wykonania jest bardzo słaba a jaki jest serwis to
> się wkrótce dowiesz ;-) (i nie jest to dobra wiadomość).

mam acera, znajomi maja acera, klienci moi kupuja acera - zero problemow
w jednej sztuce popsul sie tylko dysk twardy, odeslany do serwisu acera w
czecach, przyszedl wymieniony
wszystko szybko i sprawnie

dodam, ze ostatnio reklamowalem ipaqa z koncernu hp i nie bylo tak fajnie,
calosc trwala ponad 20 dni

moim wyborem bedzie acer - bardzo dobre laptopy w atrakcyjnej cenie (nie
tanie, nie drogie)

--
wszystkiego dobrego!
niedlugo koniec tuszu w drukarce?