Re: P³yta Gigabyte i pytanie o HT

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 12:24:16 MET

Dnia Mon, 1 Jan 2007 12:03:45 +0100, ...:::WISKOLER:::... napisa³(a):

> Witam w nowym roku.
> Mam pytanie dotycz±ce p³yty g³ównej Gigabyte GA-M51GM-S2G.
> Otó¿ na stronie producenta,http://tnij.com/jH1
> opisuj±cej dane techniczne p³yty, wyczyta³em ¿e obs³uguje ona technologiê
> HT. W tak± p³tê w³o¿y³em procesor AMD Athlon 64 3000+. Wed³ug opisu na
> pude³ku ten procesor równie¿ obs³ugguje HT. Problem w tym ¿e wed³ug
> Everesta mam jeden procesor (to by siê zgadza³o) ale nie mam nic na temat
> Hyper Transport. Dodatkowo Everest, nie pokazuje mi typu p³yty i procesora,
> wypisuj±c jako UNKNOWN. Mo¿e co¶ nie tak z instalacj±?.
> [...]

Mam dziwne wra¿enie, ¿e próbujesz znale¼æ w tym procesorze Hyper-Threading.
Niby te¿ skrót HT, ale to co¶ zdecydowanie innego ni¿ Hyper Transport. To
pierwsze to emulacja dwóch procesorów na jednym jednordzeniowym i wystêpuje
tylko w niektórych P4. Hyper Transport to szyna systemowa wystêpuje we
wszystkich platformach A64 i nijak jej siê wy³±czyæ nie da. A ¿e everest
nie pokazuje p³yty to normalne. Pewnie za stara wersja.

--
Masz prawo odmówiæ odpowiedzi na ten post. Je¿eli z tego prawa nie
skorzystasz, wszystko co napiszesz mo¿e byæ u¿yte przeciwko tobie.