Re: P³yta Gigabyte i pytanie o HT

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 12:52:38 MET

Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 1 styczeñ (poniedzia³ek),
 znalaz³em donos TW *Leszek K*,
 o tre¶ci cytowanej poni¿ej:

> Mam dziwne wra¿enie, ¿e próbujesz znale¼æ w tym procesorze Hyper-Threading.
> Niby te¿ skrót HT, ale to co¶ zdecydowanie innego ni¿ Hyper Transport. To
> pierwsze to emulacja dwóch procesorów na jednym jednordzeniowym i wystêpuje
> tylko w niektórych P4. Hyper Transport to szyna systemowa wystêpuje we
> wszystkich platformach A64 i nijak jej siê wy³±czyæ nie da. A ¿e everest
> nie pokazuje p³yty to normalne. Pewnie za stara wersja.

Ano mia³em dziwne wra¿enie ¿e powinienem widzieæ dwa rdzenie/procesory. Ale
dziêki Twoim wyja¶nieniom ju¿ tak nie my¶lê. A everest rzeczywi¶cie star±
wersjê by³, nowa ju¿ pokazuje wszystkie informacjê o p³ycie i procesorze.
Dziêkujê.

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitza o¶lepi³ nagle tajemniczy b³ysk.