Płyta Gigabyte i pytanie o HT

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 12:03:45 MET

Witam w nowym roku.
Mam pytanie dotyczące płyty głównej Gigabyte GA-M51GM-S2G.
Otóż na stronie producenta,http://tnij.com/jH1
opisującej dane techniczne płyty, wyczytałem że obsługuje ona technologię
HT. W taką płtę włożyłem procesor AMD Athlon 64 3000+. Według opisu na
pudełku ten procesor również obsługguje HT. Problem w tym że według
Everesta mam jeden procesor (to by się zgadzało) ale nie mam nic na temat
Hyper Transport. Dodatkowo Everest, nie pokazuje mi typu płyty i procesora,
wypisując jako UNKNOWN. Może coś nie tak z instalacją?.
Może HT trzeba gdzieś włączyć w BIOS-ie a ja tego nie wiem. Mam tam jedną
niewyjaśnioną pozycję opisaną jako AWAY MODE, nie znalazłem na jej temat
niczegi i jest ustawiona na DISABLE, tak jak ją ustawia BIOS fabrycznie.

Ma ktoś doświadczenia z tą płytą i takim procesorem?
Jak włączyć HT w takim zestawie?
Po włączeniu (jeśli się da) trzeba będzie przeinstalowywać system?

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz spacerował po dachu kancelarii Rzeszy. Nagle poślizgnął się, upadł