Chipset Intel i945 i procek Sonoma (czy zadziała)?

Autor: Rudolf <11541_at_poczta.fm>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 00:56:07 MET

Witam,
Mam pytanie do osób zorientowanych w temacie kompatybilności
chipset-procek.
Mam procesor z laptopa (po wymianie) Celeron 1,5GHz, 1MB, FSB 400MHz
lub Pentium/Centrino 1,86GHz, 2MB, FSB 533MHz - zalezenie ktory
pozostanie w laptopie (oba z rdzeniem Sonoma).
I jest (bedzie jesli zadziala) plyta glówna z podstawką Socket 497
(czyli dla procków mobilnych) i chipsetem Intel I945GM (mam tu na
mysli Gigabyte GA-8i945gmmfy-rh).
Wg instrukcji plyta obsluguje procesory Intel Core Duo (czyli rdzen
Yonah).
FSB obslugiwane przez plyte to: 533MHz i 667MHz.
Czyli jest szansa, ze procek Pentium/Centrino (FSB 533MHz) zadziała -
ale czy na 100%.

Moze ktoś probował taka konfiguracje uruchomic?
Za wszelka pomoc bede wdzieczny, bo szkoda wydawac kase na cos co nie
zadziala.
A jezeli zadziala to za jakis czas chcialbym wymienic aktualny procek
na Duo Core.

z noworocznymi pozdrowieniami
Rudolf