Re: drukarki do druku utajnionego

Autor: Peper <Peper_at_no.net>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 00:37:25 MET

> Dowolne igłówki z odpowiednią "składanką"? Poszukaj u producentów
> papieru do drukarek.

Ciekawe, zwykłe igłówki dość mocno odkształacają papier w miejscach
uderzenia igieł i wydruk byłby do odczytania z wszystkich warstw:) nie
raz oglądałem koperty z pinem i wydaje mi się, że do tego nadawała by
się profesjonalna igłówka drukująca nie na gumowym wałku tylko na
stalowaj listwie, miałem taką w pracy nie dość, że dawała wyraźniejsze
wydruki, to mogła drukować więcej warstw, miała regulację siły uderzenia
igieł w zależności od ilości kopii i nie wygniatała dołków w papierze,
była to jakaś Seikosha wielkości pralki automatycznej :)