Re: NAS dla domu

Autor: marclon <marclon_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 20:01:13 MET

KaNo napisał(a):

> Bardzo dobre i spelniajace prawie wszystkie wymienione punkty sa NAS
> Linkstation firmy Buffalo (wersja Giga). Problemem jest punkt 8, sprzedawane
> sa wraz z dyskiem i nie wiem czy osiagalne w Polsce, w Stanach wersje 250-
> 300 GB mozna kupic za okolo $200-250. Dodatkowo oferuja one:
> 1) obsluge Jumbo Frame
> 2) serwer drukarki
> 3) zintegrowany program do backupow
> 4) cala game zmodyfikowanych firmware dostepnych na sieci:
> http://linkstationwiki.net/index.php?title=Main_Page
> Pozdrowienia.

Niestety Buffalo jest chyba nieosiagalny w Polsce (strona dystrybutora
zablokowana co nie wrozy najlepiej), a porownujac ceny w sklepach w
Stanach rowniez nie nalezy do tanich rozwiazan.
Znalazlem tez cos takiego: Trendnet TS-U100 - jest dosc drogie jak na
tego typu urzadzenie (385 PLN) ale mozna podlaczyc dwa dyski na USB no
i dziala w czystym SMB i FTP.
W necie nie ma jednak zbyt wiele informacji o nim a wiadomo ze opinie
uzytkownikow sa wazne. Moze ktos wie cos na temat tego rozwiazania

Pozdr
Marcin