Re: NAS dla domu

Autor: KaNo <fluor_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 18:49:23 MET

marclon <marclon@poczta.onet.pl> napisał(a):

> 1) obsluga dyskow powyzej 250GB
> 2) obsluga SATA (opcja)
> 3) mozliwosc podpiecia dodatkowych dyskow przez usb 2.0 (opcja)
> 4) udzialy przez samba (ftp jako opcja)
> 5) brak koniecznosci instalacji dodatkowego oprogramowania na stacji
> klienckiej
> 6) podlaczenie bezposrednio do switcha
> 7) cicha praca
> 8) cena bez dysku do 350 PLN (lepiej kolo 200-250)

Bardzo dobre i spelniajace prawie wszystkie wymienione punkty sa NAS
Linkstation firmy Buffalo (wersja Giga). Problemem jest punkt 8, sprzedawane
sa wraz z dyskiem i nie wiem czy osiagalne w Polsce, w Stanach wersje 250-
300 GB mozna kupic za okolo $200-250. Dodatkowo oferuja one:
1) obsluge Jumbo Frame
2) serwer drukarki
3) zintegrowany program do backupow
4) cala game zmodyfikowanych firmware dostepnych na sieci:
  http://linkstationwiki.net/index.php?title=Main_Page
Pozdrowienia.