Re: Filterek do komputera - HIT

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 18:49:49 MET

Dnia 30.12.2006, KJ napisał(a):

> EHHHH sami specjaliści i Einsteiny spoko przepraszam za spam i pisanie mi
> pomogło i jestem zadowolony myślałem, że i komuś się przyda nie to nie.

Jak ktoś poczuje potrzebę posiadania tego gadżetu* to sobie sam znajdzie
bez Twojego spamu.

* Cały czas zastanawiam się komu może się to przydać [???] - IMHO
"lipnemu" zasilaczowi to nie pomoże a przy dobrym jest to zbędne.
Tym bardziej, że cena tego "cuda" to ~20% IMO przyzwoitego, nowego
zasilacza (np. Modecom MC).

> Nie
> robiłem tego z chęci wielkiego zysku i wyzysku Was wielkich uczonych bo na
> miejscu klientom sprzedam za 20zł bez problemu bo zobaczą od razu różnicę!!

Na miejscu? Tj. gdzie? Dokończ choć tę żałosną reklamę i napisz gdzie
można zobaczyć to w działaniu (już widzę te tłumy ;D).

> Także luz i Szczęśliwego Nowego Roku!

Szczęśliwego Nowego Roku.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/   google.bajo.pl/zaproszenia/