Re: Filterek do komputera - HIT

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 14:43:02 MET

Dnia 30.12.2006, KJ napisał(a):

> Ale swoją drogą dzięki za polemizowanie będę wiedział co pisać na
> allegro!!!!

Pisz, pisz - co tylko zapragniesz bylebyś nie robił przy tym błędów ort.
i przede wszystkim tu więcej nie spamował.

BTW. Kilka większych sklepów I-netowych ma to "coś" w ofercie i wszyscy
mają ten sam opis. ;D Do tego znalazłem *aż* jeden negatywny komentarz
tego "cuda" w sklepie b3d (oczywiście pozostałe to peany na cześć, ale
jakżeby mogło być inaczej?) ;D - pozwolę sobie zacytować.

"Miałem pecha. U mnie wytrzymał kilka dni na karcie GF 6800GT. Kupiłem dwa
takie, ale nie zakładam drugiego, ponieważ nie widziałem żadnej różnicy
/drgania obrazu, jakość, czy lepsza praca kompa/. W/g mnie , to taki sobie
bajerek. Może z zasilaczem producenta \"tego czegoś\", to są jakieś lepsze
efekty. Nawet nie reklamuję go, szkoda zachodu i robienia zamieszania."

Najśmieszniejsze jest to, że sam producent (podawany przez sprzedawców)
nie przyznaje się do tego produktu - przynajmniej na swojej WWW. :D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/       http://www.paskudek.pl/