Re: Filterek do komputera - HIT

Autor: KJ <kjuzik_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 14:21:47 MET

I już na podstawie tego
> kupujący może domagać się zwrotu kasy - towar niezgodny z opisem.

O kurczę dzięki tobie mogę domagać się zwrotu kasy od poważnej hurtowni
komputerowej a może jeszcze wygram sprawę w sądzie bo napisał to producent
dzięki ci kolego hurra jestem milionerem

A co do elementów to nie jest ferryt nie rozbierałem calego bo mi szkoda
było ale po uchyleniu gumy która zabezpiecza to co tam jest było widać kilka
elementów elektronicznych pewnie prostego stabilizatora.

Nie chcecie nie kupujcie nikt Wam nie każe nie jest to produkt Chiński nie
wiadomo skąd tylko z jednej z największych hurtowni w Polsce!!!

Ale swoją drogą dzięki za polemizowanie będę wiedział co pisać na
allegro!!!!