Re: Filterek do komputera - HIT

Autor: Henry\(k\) <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 14:08:31 MET

Użytkownik "KJ" <kjuzik@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:en5k0s$1o5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nikt bo sam robiłem proste testy !!!!!!!! Nie chcecie to nie nikt Wam nie
> każe tego kupować pozdrawiam

Ciekawe jakie ;-)

"Specjalna przejściówka, która eliminuje zakłócenia elektromagnetycznych
generowanych przez nowe karty graficzne i dyski twarde" -nie eliminuje tylko
może je zmniejszyć. Jest to zwykły pierścień ferrytowy na kablu jak widzę,
który zmniejszy zakłócenia w.cz. przechodzące po nim.

"oraz stabilizuje napięcia dla nich" - to już jest oszustwo. Aby
stabilizować prąd stały musiałby zawierać elementy aktywne
(półprzewodnikowe). Ferrytowy pierścień jest elementem pasywnym posiadającym
pewne właściwości ale dla prądów przemiennych. I już na podstawie tego
kupujący może domagać się zwrotu kasy - towar niezgodny z opisem.

--
Henry(k)
Mail <-> Rot13