Muvo V100

Autor: <neverlanddenver_at_gmail.com>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 14:07:46 MET

Witam. Mam następujący problem. Jestem posiadaczem odtwarzacza mp3
MuVo V100 1GB. Podczas zgrywania plików mp3 po pewnym czasie system go
wyłącza. Tzn. kopiowanie się przerywa, wyskakuje błąd, dysk
wymienny na chwilę znika tak jak bym go odłączył, po czym znowu
się pojawia. Mam XP Pro z SP2, Płyta MSI Kt4av, 256 RAM, 1,3 GHz
Athlona, porty usb z 2.0 są zainstalowane poprawnie. Reinstalka nic
nie pomogła. Ponadto poprzednio miałem MuVo V200 256 MB i działo
się to samo, myślałem że to wina odtwarzacza, teraz kupiłem Muvo
V100 1GB i myślałem że wszystko bedzie ok a tu klapa. Zaraz po
reinstalce mogłem zgrać jakieś 500 mb i znowu zaczął się
"odłączać". Sam odtwarzacz poza komputerem działa poprawnie.