Re: Muvo V100

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 14:32:44 MET

Dnia 30.12.2006 neverlanddenver@gmail.com <neverlanddenver@gmail.com> napisał/a:
> Witam. Mam następujący problem. Jestem posiadaczem odtwarzacza mp3
> MuVo V100 1GB. Podczas zgrywania plików mp3 po pewnym czasie system go
> wyłącza. Tzn. kopiowanie się przerywa, wyskakuje błąd, dysk
> wymienny na chwilę znika tak jak bym go odłączył, po czym znowu
> się pojawia. Mam XP Pro z SP2, Płyta MSI Kt4av, 256 RAM, 1,3 GHz
> Athlona, porty usb z 2.0 są zainstalowane poprawnie. Reinstalka nic
> nie pomogła. Ponadto poprzednio miałem MuVo V200 256 MB i działo
> się to samo, myślałem że to wina odtwarzacza, teraz kupiłem Muvo
> [...]

ustawienia zasilania na portach usb, wyłącz oszczędzanie energii
w koncentratorach usb i zabroń wyłączania zasilania na portach.
mam msi k7t266 pro2 z Ath1GHz i miałem podobne objawy z donglem.
skutek uboczny to częste problemy z hibernacją na podpiętym
osprzęcie usb, ale idzie to wyłączać selektywnie więc da się
i to w miarę ustabilizować. no i nie jest to laptop więc
pewnie i tak hibernacji nie używasz.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***