Re: Szukam drukarki atram., która ...

Autor: KJ <kjuzik_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 12:48:28 MET

> Mam taką od 10 lat, ale niestety już są poważne kłopoty z rolkami
> ciągnącymi papier i praktycznie każdą kartkę trzeba jej podsuwać
> żeby ją pociągnęła.

Zawieź do profesjonalnego serwisu firmowanego przez HP oni zrobią ci
przegląd kompletny i powymieniają rolki i wszystko co ciągnie taki serwis w
Gdańsku na ul. Białej jest i kosztuje to około 100zł netto maszyna potem
chodzi kupę czasu jak nowa wiem bo wiele tam robiłem takich starszych
HP'ków, w życiu nie kupiłbym nowej drukarki choćby zważając na fakt, że do
690 wchodzą tusze 40ml a do nowych 8-10 ml :) za tą samą cenę