Re: Szukam drukarki atram., która ...

Autor: Mat <Mat_at_jmat.com.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 14:15:47 MET

> Zawieź do profesjonalnego serwisu firmowanego przez HP oni zrobią ci przegląd kompletny i powymieniają rolki i wszystko co ciągnie
> taki serwis w Gdańsku na ul. Białej jest i kosztuje to około 100zł netto maszyna potem chodzi kupę czasu jak nowa wiem bo wiele
> tam robiłem takich starszych HP'ków, w życiu nie kupiłbym nowej drukarki choćby zważając na fakt, że do 690 wchodzą tusze 40ml a
> do nowych 8-10 ml :) za tą samą cenę
Pomysł oddania do serwisu chodził mi po głowie, ale z pewnością nie
do HP. Tam za samo przyjęcie sprzętu do serwisu biorą kilkaset złotych.
Może spróbuję z jakimś innym serwisem drukarkowym (nie firmowym HP),
ale obawiam się, że może to kosztować drożej bo pewnie jeszcze coś znajdą.
Ponadto przy starym sprzęcie jest zawsze ryzyko, że za chwilę coś innego
padnie, a wtedy jakakolwiek naprawa jest nieopłacalna.
Do DJ690 są pojemniki:czarny 40 ml , kolorowy 22,8 ml, każdy w cenie 135 zł.
Zamienniki (kupione w dobrym sklepie) nie sprawdzają się. Dwukrotnie próbowałem
z czarnym i jeden bardzo szybko przestał drukować, a drugi powodował efekt
jak przy padniętej elektronice drukarki.

Pozdrawiam
Mat