Szukam drukarki atram., która ...

Autor: Mat <Mat_at_jmat.com.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 11:58:51 MET

Witam!

Szukam drukarki atramentowej, w której papier wkłada się
od przodu (i wychodzi zadrukowany do przodu) i jest
to jej podstawowy sposób transportu papieru.
Wyjaśnie o co mi chodzi: są drukarki takie jak Canon Pixma,
w który jest możliwość wkładania papieru od przodu,
ale jest to ich dodatkowa możliwość, w związku z tym bardzo
delikatna i niezbyt funkcjonalna.
Chodzi mi o konstrukcję taką, jaką miały drukarki DeskJet,
na przykład 690C. Solidne i właśnie z takim transportem papieru.
Mam taką od 10 lat, ale niestety już są poważne kłopoty z rolkami
ciągnącymi papier i praktycznie każdą kartkę trzeba jej podsuwać
żeby ją pociągnęła.
Podawanie papieru od góry w moim przypadku odpada, ponieważ
jedyne miejsce, w którym mogę trzymać drukarkę to półka
w segmencie o wysokości 23 cm.

Będę wdzięczny za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Mat