Jaki DELL wybrać?

Autor: Persona <inpersonaWYTNIJTO_at_gazeta.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 12:12:43 MET

Witam,
Chcę kupić markową maszynę DELLa - dużo ostatnio można znaleźć poleasingowego
sprzętu. Komp ma być używany do zastosowań biurowo-domowych - trochę
prezentacji, obróbka zdjęć, edytory itd. - żadnych ekstremalnych zastosowań
graficznych ani gier. Powinien służyć 2-3 lata z officem 2007 i działac po
VISTą.

Nie wiem, czy wybrać płytę 2 procesorową z jednym procesorem 2,4Ghz czy płytę
z 1 procesorem 2,8Ghz.
Opcje do wyboru:
1. Dell Dimension 8300
http://www.allegro.pl/item152703836_dell_2800_512_40_nowy_gwarancja_2_lata_pozn