Problem z wyszukiwanim programów w Windows Media Center

Autor: thomekh <thomekh_at_ususn_to.gazeta.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 12:05:57 MET

Witam,
Mam problem polegajacy na tym, ze Windows Media Center podczas
konfigurowania odbioru sygnalu tv nie znajduje zadnych programow.
Dokladniej rzecz wyglada tak, ze podczas wyszukiwania uslug slychac jest
przelaczanie sie na poszczegolne kanaly, ale liczba znalezionych uslu
caly czas jest rowna 0. Po zakonczeniu skanowanioa zas pojawia sie
informacja o nie znalezieniu zadnej uslugi.
Moj tuner to WinFast PVR2000 i korzystajac z WinFast PRV bez problemu
moge ogladac wszystkie programy, ktore mam dostepne w kablowce. Problem
pojawia sie dopiero gdy chce skonfigurowac Windows Media Center. Prosze
o pomoc jezeli ktos wie jak rozwiazac ten problem.
Dziekuje.
Tomek