Re: Chlodzenie pasywne zasilacza.

Autor: lost.cluster <i_at_tyle.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 10:17:34 MET

W artykule <Xns98A8F30D94153mbien@127.0.0.1> Michal Bien napisał(a):

> Nie zniknie.
u mnie to zadziałało, komp stał 1.5 metra od lóżka, hdd uśpiony i
nie dolatywał do mnie żaden dźwiek , może jestem głuchy i tego
nie słyszałem..nie wiem, w każdym razie odgłos wirujących talerzy
w hdd naprawdę mnie wkurzał mimo iż był ledwo słyszalny.

>Zwroc uwage ze tam nie ma byc hdd tylko bootowanie
> mikrosystemu po sieci albo adapter compactflash-ide. Zalozenie jest

Wystarczy Ci jakis używany PQI 16MB DOM zapewne do kupienia
za grosze a przynajmniej nie będzie potrzebna żadna przejściówka.

> Zatraty w znaczeniu zwolnil czy stanal na amen?

na amen , nie do ruszenia.