Re: Windows ME

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 00:00:02 MET

Zbyszek <niematakiegoadresu@o2.pl> wrote:

> I Me stabilniejszy i DOS ma więcej konwencjonalnej. Same plusy.
> I tak jak mówiłem Me lepszy bo bardziej wypasiony i stabilniejszy
> (odrobinę).

            Wiesz, w watku wypowiedzialo sie rowniez dwoch MVP i to krytycznie
o ME wiec nic wiecej nie mozna juz chyba dodac. Co jak co, ale MS zawsze
chwali swoje nowe produkcje. MVP sa zasadniczo niezalezni, ale w wiekszym
czy mniejszym stopniu powiazani z MS. Jesli oni krytykuja nowsza wersje
systemu jako nieudana to cos w tym musi byc, nie sadzisz? :>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl