Re: Windows ME

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 22:11:06 MET

MadMan wrote:

> Chyba zepsuty... Jest mniej DOSowaty, zatem gorszy.

DOSa to można zabootować z dyskietki/płyty/partycji. Jedynej opcji jakiej Me
nie ma to wyjście do dosu z Win. Ale wtedy żre tyle konwencjonalnej, że się
to nie opłaca. Dlatego lepiej zabootować czysty dos 7.10A od Win98se z
dyskietki. Ja używałem Me do windowsowych programów, a DOS bootwałem z
dyskietki. I Me stabilniejszy i DOS ma więcej konwencjonalnej. Same plusy.
I tak jak mówiłem Me lepszy bo bardziej wypasiony i stabilniejszy
(odrobinę).

Zbyszek