Re: Kalkulacja komputera.

Autor: Cezar Ponti <ASK_at_poczta.fm>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 12:06:39 MET

> giga
> Polecam Core 2 Duo. Różnica będzie duża. Co dwie głowy... :)

No tak ale moze isc na calosc i 2 core duo ? albo czekac na 2 procki po 4
rdzenie skoro mam kompa na nastepne 2 lata wymienic ?

> Zmieniałeś ustawienia pamięci w rejestrze?

Hmm az tak to nie... A co to daje i jak to sie robi ? :)

> Teoretycznie rozszerzenie do 4GB zlikwiduje w Win XP "swapowanie".
> Ponieważ wszystkie programy DTP mają własne, sprawne mechanizmy
> wirtualizacji pamięci, ten z windows jest zupełnie zbędny, a wręcz
> szkodliwy.
> Wyłącz plik wymiany na próbę to zobaczysz jak przyspieszy system.
> Niestety nie wszystkie programy będą działały poprawnie. Ale w celach
> testowych
> warto sprawdzić.

Gdzie to sie dokladnie wylacza?
I przy 2 giga jest sens wylaczac?

> Może być problem ze sterownikami, lepiej sprawdzić dostępność przed
> zakupem.
> Win XP też wykorzysta (do 4GB), problemem są aplikacje, a nie system.
>
> TM

Rozumiem Bede i tak mial viste i xp wiec zawsze moge z jednej na drugi
przejsc.