Re: Kalkulacja komputera.

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 11:00:38 MET

> nie napisalem chyba ze mam 100% ale jesli chodzi o otwieranie plikow nie
> jest zle
No bo jak otwierasz to mu jeszcze wystarcza pamięci, ale wykonasz kilka
operacji,
użyjesz schowka i po pamięci.

> No o to mi chodzi ze moze pozniej beda do maca pro dostosowywac sterowniki
> rzeczy ktore sa na pc.
Nie sądzę. Równie dobrze mogły je tworzyć dotychczas.
Wiele firm nie zamierza tworzyć sterowników nawet do Visty (do starszych
urządzeń).
Dodatkowo trudno u nas kupić macowe wersje, trzeba raczej ściągać.

> Tak jak wyzej napisalem 3 Ghz P4 to chyba nie jakis totalny zabytek i 2
giga
> ramu
Polecam Core 2 Duo. Różnica będzie duża. Co dwie głowy... :)

> System mam dobrze skonfigurowany nie mam jakis zbednych obciazen typu
> nortony antywirusy
Zmieniałeś ustawienia pamięci w rejestrze?

> oraz mam poczyszczone nie potrzebne rzeczy ktore obciazaja sam system przy
> ladowaniu.
> Dolozylbym z mila checia wiecej ramu ale to mi chyba nic nie da dlatego
> chcialem sie zdecydowac
Teoretycznie rozszerzenie do 4GB zlikwiduje w Win XP "swapowanie".
Ponieważ wszystkie programy DTP mają własne, sprawne mechanizmy
wirtualizacji pamięci, ten z windows jest zupełnie zbędny, a wręcz
szkodliwy.
Wyłącz plik wymiany na próbę to zobaczysz jak przyspieszy system.
Niestety nie wszystkie programy będą działały poprawnie. Ale w celach
testowych
warto sprawdzić.

> W ogole jak to bedzie z vista ile ona bedzie wykorzystywala ramu i rdzeni
> procesorach oraz procesorw?
Może być problem ze sterownikami, lepiej sprawdzić dostępność przed zakupem.
Win XP też wykorzysta (do 4GB), problemem są aplikacje, a nie system.

TM