Re: Problem z instalacją windowsa Home XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 11:26:21 MET

"Bogdan" <bogdanpiotrowski@onet.eu> wrote in message
news:7cd2.00000100.45944789@newsgate.onet.pl...
> Proszę o pomoc w sprawie instalcaji systemu win XP home. Kupiłem laptopa
> Fujitsu Siemens Amilo Pi 1536.W czasie instalacji pyta o sterowniki
> sata.Daje
> do zewnętrznej stacji dysków dyskietkę z driverami, które skopiowałem z
> płytki
> cd. Wszystko jest ładnie widzi dysk, dziele go na partycję i zaczynam
> instalację.Przechodzi formatowanie i w czasie kopiowania wyskakuje
> komunikat :
> "włóż dysk oznaczony etykietą Intel Matrix Storage Manager driver do
> stacji
> [...]

Potrzebujesz odpowiedniej dyskietki ze sterownikami. Albo zintegruj instalkę
z nimi przy pomocy nLite. Tu czytaj:
http://forums1.itrc.hp.com/service/forums/bizsupport/questionanswer.do?threadId=1050711&admit=-682735245+1167387782945+28353475
http://www.amilo-forum.com/topic,26,-Installation-of-Windows-XP-Home-Pro-PE-FAQs.html

--