Re: Laptop - prosba o opinię.

Autor: <r.wiatrowski_at_modernmedia.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 11:33:53 MET

To nie jest sprzęt dla ludzi co mają mało czasu. Muszę
sprawiedliwie przyznać, że jak już działa, to działa dobrze.
Bateria trzyma, dużo ramu robi swoje, ale jak już się coś knoci to
na całego.

Ewidentnie ma problemy z Widnowsem i czasem trzeba go po kilka razy
odpalać od nowa żeby go uruchomić (czasem po 20min). Poza tym FS ma
bardzo słaby serwis. Jak mi kiedyś wysiadł (zupełnie) w piątek
wieczorem, to serwis mi go mógł przyjąć dopiero w "najbliższy
dzień pracujący", a tam się dowiedziałem że naprawa potrwa 14 dni
roboczych (czyli 3 tygodnie).

Absurdów przy obsłudze było więcej, szkoda pisać. Po moich
doświadczeniach "gwarancja na 2 lata" brzmi bardziej jak wyrok niż
pociecha.

Żałuję, że nie wziąłem HP