Problem z instalacją windowsa Home XP

Autor: Bogdan <bogdanpiotrowski_at_onet.eu>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 23:39:06 MET

Proszę o pomoc w sprawie instalcaji systemu win XP home. Kupiłem laptopa
Fujitsu Siemens Amilo Pi 1536.W czasie instalacji pyta o sterowniki sata.Daje
do zewnętrznej stacji dysków dyskietkę z driverami, które skopiowałem z płytki
cd. Wszystko jest ładnie widzi dysk, dziele go na partycję i zaczynam
instalację.Przechodzi formatowanie i w czasie kopiowania wyskakuje komunikat :
"włóż dysk oznaczony etykietą Intel Matrix Storage Manager driver do stacji
A:" Wrzucałem już wiele różnych kombinacji plików, ale nic się nie dzieje.
Wcześniej, jak miałem podobny problem to w biosie wyłączałem opcję sata native
(czy jakoś tak) i wszystko szło tak jak należy. Tutaj w biosie prawie nic nie
ma. dosłownie kilka opcji, które można zmienić nie związanych z satą.Może jest
jakiś sposób, żeby zobaczyć więcej opcji w biosie ? Do dyspozycji mam dwa
klawisze F2 i F12. Pierwszy wejście do biosu, drugi wybór napędu startowego.
Prosze o pomoc ?

Pozdrawiam
Bogdan